Warning: file_put_contents(): Only 212992 of 240199 bytes written, possibly out of free disk space in /home3/jjahesh/public_html/wp-content/plugins/droit-elementor-addons/includes/widgets.php on line 769
تاثیر روانی چرتکه در مدرسه | موسسه علمی آموزشی عقاب طلایی

تاثیر روانی چرتکه در مدرسه چگونه است؟

تاثیر روانی چرتکه در مدرسهاعتماد به نفس و یادگیری ارتباط زیادی با یکدیگر دارند. یادگیری ما را توانمند میسازد و اعتماد به نفس یادگیری ما را تقویت می‌کند، همچنین ما را برای رشد و پرورش در آینده آماده کرده و نقش مهمی در موفقیت دارد!
اولین قدم شروع زود هنگام است. هر نوع یادگیری که از سنین پایین شروع می‌شود، مغز را تقویت می‌کند. بخش مهمی از رشد مغز انسان طی دوره کوتاهی رخ خواهد داد که تحت عنوان “کودکی” شناخته می‌شود. همین سال‌های ابتدایی و البته محدود، یک بازه زمانی حیاتی را در تکامل انسان و به خصوص کارایی ذهن وی تشکیل می‌دهند. کودکان شما در این دوران مهارت‌های متعددی را فرا می‌گیرند که به منظور عملکرد بهینه آن‌ها در آینده ضروری خواهند بود.
هر کودکی با یک شخصیت منحصر به فرد متولد می‌شود، اما روند تکامل مغز می‌تواند به شدت تحت تاثیر عوامل خارجی قرار بگیرد. تقابل میان طبیعت و پرورش نیز به همین دلیل شکل گرفته است. ژن‌ها تشکیل سیناپس‌ها را رهبری می‌کنند، در حالی که محیط می‌تواند در امر تصمیم‌گیری به مغز کمک کند. به عنوان مثال مواردی مانند زبان یا راه رفتن که بیشتر مورد استفاده واقع می‌شوند، در مغز کودک ذخیره شده و چیزهایی که مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند به زودی از خاطر فرد پاک خواهند شد. این روند در مغز بزرگسالان نیز رخ می‌دهد اما با سرعتی بسیار کمتر!
جمله فوق معنای دیگری نیز دارد. بدون تمرین، مهارتهای خاص ناپدید خواهند شد! اگر می خواهید قابلیتی پایدار را در کودک خود پرورش دهید، مواجهه دائمی و تمرین مداوم اجتناب ناپذیر خواهد بود. در واقع مغز انعطاف پذیر کودک فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد پایه ای مستحکم است که در تمام طول زندگی وی استمرار می یابد.
محاسبات بخش اجتناب ناپذیری از زندگی بشر است ، و هیچ انكاری وجود ندارد كه محاسبات به همان اندازه برای نسل بشر چالش برانگیز باشد. و برای روبرو شدن با همین ، دنیای معاصر به شدت به حسابگرها متکی است. مامعتقد هستیم که چرتکه عشق به اعداد را تقویت می کند ، زیرا یک موضوع انتزاعی مثل اعداد را در برمی گیرد و آن را ملموس و عینی تر می کند. این تجربه را ما از نزدیک حس کرده ایم. دانش آموزانی که علاقه ای به ریاضیات نشان نمی‌دادند، با شرکت در کلاس‌های چرتکه تغییرات محسوس و قابل توجهی را داشتند و بازی با اعداد برایشان جذابتر شده است.
همین حال تصمیم بگیرید که در کلاس‌های مجازی ما ثبت نام کنید و یک بارامتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

جدیدترین‌ها